суббота, 13 февраля 2016 г.

Вдохновение от Приглашенных дизайнеров Светланы Коваль и Катерины Облепихи

Всім привіт!Мене звати Світлана Коваль, і сьогодні я маю честь бути запрошеним дизайнером чудового блогу  Сherrylana designs   Незабаром неймовірний день - свято всіх закоханих ))Тому сьогодні хочу показати вам, який подаруночок я приготувала для свого коханого, - ось таку милу коробочку, яку я заповнила сердечками зі словами кохання та вдячності...А ще планую цукерочків купити, щоб покласти всередину — бо ж, як без них )))))А ви вже приготували подаруночок своїй половинці ???Якщо ні, сподіваюсь, я хоч трішки надихнула вас не відкладати цю важливу справу )))))Щастячка вам і кохання — справжнього, чистого, вічного....


В роботі використала штампи Сherrylana designs Нappy valentine's day 
you are my love
фоновий штамп сердечки



Именно День Валентина, который мы празднуем в снежном феврале и вдохновил меня на создание яркой и многослойной открытки-валентинки.  Многослойная получилась, потому как в любви столько всего замешано, что сразу и не разберешь, столько ведь нежных и страстных мелочей и приятностей можно дарить друг другу каждый день, несмотря на даты и праздники. 
          В работе использовала крафт бумагу, скрапбумагу Glitz Black&White, высечки этой же серии, пуговицы и штамп от Cherrylana designs "Петрикiвський розпис. Квiтка мала"

2 комментария: