пятница, 18 декабря 2015 г.

Вікенд з Сіправською Надією і майстер-клас

Доброго дня, дівчатка! А ви вже готові до Новорічних свят? Я якраз в процесі пакування подаруночків і завершення декору святкового. І так мені захотілося зробити щось для свого синочка цікаве, а так як йому сподобалась моя невеличка сценка на Хеловін, то вирішила і на ці свята зробити щось схоже. І запрошую переглянути сам процес створення.

Розпочну я з основи  - вирізала з палітурного картону нижню і задню стінку для сценки. Моя задня стінка має розмір 12*15см, а нижня - 7*15см. А також я відштампувала "Хмарки", вирізала їх і приклеїла до задньої стінки. Вирізані хмарки створять цікавий об'єм, і це може бути альтернативою текстурній пасті і трафарету.

 Далі я стінку покрила грунтом, підготувала для нанесення фарби.
 Губкою наношу акрилову фарбу такого насиченого синього кольору.
 В деяких місцях робимо чуть насиченіше, темніше з плавними переходами.
 Добавляємо чорних акцентів і фіолетовим спреєм додаємо ще відтінків.
З допомогою штампу "Зіркове небо" роблю ембосинг жовтою пудрою, а ще місцями стінку покриваю перламутровою пудрою (чуть розбавивши її водою).
 І для закріплення всіх шарів зверху покриваю прозорим медіумом. Після висихання його не буде видно, головне не покривати дуже товстим шаром ;)
 Дно сценки покриваємо грунтом, і вирізаємо снігові сугроби з білого картону.
 Після покриття сугробчиків білим глітером, приклеюємо їх до основи. А глітер я приклеюю на той же медіум.
 Поки все у нас підсихає, підготовлюємо декор - штампуємо Сосну в снігу, Зимовий ліс, а також такі симпатичні Хатки. Зображення вирізаємо.
 Добавляємо кольору де потрібно і насипаємо снігу - наносимо медіум + глітер.
 І приклеюємо наші висічки до сугробчиків. Я великі ялиночкі приклеїла зпереду - передній план, а найменші ззаду, щоб зберегти перспективу. І памятайте, що ми на композицію будемо дивитись і зверху, тому не залишаємо пусті місця за великими передніми об'єктами.
 Приклеюємо задню стінку і на плівку прикріплюю висічку - стрічку з Надписом
 Ззаду укріплюю білим картоном. Я приклеїла три частини, щоб одна заступала на іншу, для міцності.
 А щоб прикрити відстані між сугробами, я прклеюю бинт, чуть його скрутивши.
 І зверху промастивши медіумом посипаю глітером.
 Після повного висихання, отримуємо ось таку красу:



 Ось так з мінімумом декору, можна зробити маленьке чудо для дитини, або для себе :)
Сподіваюсь, що мій майстер-клас вам стане у нагоді, і не тільки до Нового року, а свої вироби-шедеври обов'язково нам покажіть, нам дуже цікаво!
Веселих вам свят і до зустрічі!

12 комментариев:

  1. Это восхитительно! Невероятный прилив вдохновения после Вашего поста! Мне срочно нужна своя собственная сценка:-)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, рада, що вдалось заразити такою ідеєю, обов'язково зробіть, не пошкодуєте, воно так класно дивиться в інтер'єрі!

      Удалить
  2. Ой, ну справжні тобі "Вечори на хуторі біля Диканьки". Чудова робота і дуже класний МК. Дякую!!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Яка казкова сніжна зимонька!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аліночка, дякую, а ще б вживу хоч трохи снігу...

      Удалить
  4. Яка краса! Неймовірно, казково!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже дякую, а сам процес який казковий, коли з простого білого паперу получається маленький світ.

      Удалить
  5. Надюша, таааак круто!!!!!!!! Супер!!!! ох вже того гліттеру пішло, мабуть все робоче місце в ньому було ;) але воно того варте! Як же мені подобаються твої сценки, це так круто!!!!! Може і ми з Данюшкою зробимо щось схоже ;) Дакую за натхнення!!! :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Таша, дякую! Я була дуже акуратною, мені розсипати глітер не можна, а то не тільки стіл буде в ньому, а ще й коти і синок. І дітям дуже подобаються такі штуки, в них такий зачарований погляд.

      Удалить
  6. Клас)))) Справжня зимова казка, дуже гарно))) дякую за мк і натхнення)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Оленочко! Дуже рада, що вдалось надихнутию І як же хочеться хоч трошки такої ж зимової казки вживу

      Удалить