четверг, 6 августа 2015 г.

Знакомство с дизайн-командой - Людмила

Вітаю! Насправді мене звати Люда, я родом з Тернопільщини, але вже декілька років живу з чоловіком у Києві. Відколи я - відтоді творчість в моєму житті! Беручи приклад з своєї бабусі та мами, я вишивала, шила, плела бісером, декупажила і тд. Але тільки скрап залишився в моєму житті на довго і серйозно, і став улюбленою роботою. 
І ось останні два роки я не маю спокою ні вдень, ні вночі, просиджую весь час в своїй майстерні над папірчиками і почуваюся щасливою!


Мені дуже важко залишатися якоюсь одною, мені зажди хочеться пробувати щось нове, тому, наприклад, я і акторка, і культуролог) А ще я зажди цікавилася народним мистецтвом і тепер у нас з чоловіком є етнографічна колекція та віртуальний музей. Так само і в скрапі: я не творю в якомусь одному стилі чи напрямку, а пробую все, що мені цікаво! Зараз дуже подобається творити альбомчики та блокноти, а листівки роблю для душі і на подарунки)
Ось декілька улюблених робіт:






використані матеріали: Набір штампів "Вінок" , штамп "Коли ти поруч.."

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Комментариев нет:

Отправить комментарий